Pump Effekt není jediný na světě. Např. cítíte se mohutně....jste mohutní. Ale vyvarujte se nedostatků....napumpování nedělá jenom vaše ego. Je to jasná psychická zkušenost. Myslím stále na to - „Pump Effekt“ je extrémně důležitá část při budování svalové hmoty a podstata celé skládanky. Měli byste zkoušet u každého tréninku dosáhnout optimálního napumpování a procítění.

efekt je indikátorem pro mnoho klíčových faktorů. Bývá statusem pro všechny věci v procesu pro nárůst svalové hmoty. Kvalita napumpování je postavena přímo v poměru k intenzitě a produktivitě vašeho tréninku, důsledné a svědomité výživě a optimálních sportovních podmínkách. Ještě důležitější také je, že napumpování je indikátorem nad všechny statusy anabolických schopností vašeho těla.

Během intenzivní tréninkové jednotky a přímým napětím proudící v krvi a kyslíku se pracující svalstvo cítí skvěle. Kulturistická próza říká, že extrémním napumpováním lze zvětšit velikost až o 2,5 cm. Jak lze nalézt změnu například u bicepsu ze 40 cm na 42,5 cm? V tomto pumpovacím stádiu proudí svalem ohromné kaskády výživných látek, které stále cirkulují v oběhu sportovce.

Napumpování dodává perfektní možnosti velkého množství účinných látek do svalové struktury. Čím více přímých vitálních makrolátek a cirkulování růstových faktorů přes krevní oběh, tím větší je napumpování a výsledný dramatický růst svalů. Pumpeffekt není jenom výzva o dosažení vysokých možností, ale také k jeho delšímu udržení. Možnost delšího udržení je v dodávání kyslíku a živin.

Kritickým intenzivním komponentem je udržení vyrobené optimální hydratace. Dostačující vodní zásoby v příslušné prodlevě jsou absolutně nutné. K tomuto účelu patří úhlohydráty a energetické nápoje. Samozřejmě nezapomínejte na dostatek pitné vody. Voda pečuje o hydrogenaci buněk, podporuje větvení a přepravu využívaných suplementů do krevního oběhu.

Jiným důležitým faktorem je strava speciálně v časové struktuře tréninkové jednotky. Sice nemá skutečný vliv na napumpování, ale je klíčem k rozvoji svalové hmoty. Perfektní využití před a po tréninkového „okna“ je často rozlišující faktor mezi kulturistou s konstantními přírůstky svalů a síly, který jednoduše trénuje, ale nedosahuje žádných pokroků.

Pro někoho začíná proces 60 – 90 minut před tréninkem vydatným jídlem s bílkovinami a komplexními sacharidy. Skoro 30 minut před tréninkem může následovat proteinový nápoj s banánem a po tréninku si doplní „okno“ dalšími suplementy. Určitě je během cvičení nezbytné pít vodu nebo iontové nápoje. Po tréninku se musí tělo podpořit opět jídlem, aby se napumpování mohlo zřetelně prodloužit.

Platí následující klíče: tréninkový styl a tréninková filosofie ovlivňuje kvalitu Pump-effektu. Optimální napumpování je dosažitelné střední hodnotou při různém počtu opakování a rozumnou volbou – dosáhnutí optimální svalové únavy a intracelulárního krevního objemu na maximální zvýšení.

Neexistují geniální sportovci na tomto světě. Arnold se řídil tímto – žijte život jako kulturista a neříkejte, že denní hledání mega napumpování způsobila mimozemská fyzika. Jedl jako člověk, plánoval pečlivě sociální připojištění se sportovními výživnými výrobky, trénoval inteligentně a dosahoval svých cílů. Pump Effekt prospívá pro extrémní nárůst svalové hmoty, zažijte ten pocit.

KONTAKT : dr.bodybuilding@gmail.com
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one