Tento článek poukazuje na fakt, se kterým se často dostáváte do styku




Cílem je být namakanej a balit holky na bicáky


Tento cíl je skoro každého, kdo cvičí. A kdo by dneska nechtěl být namakanej, že? Posilování je dlouhodobý proces a výsledky se dostaví až za čas, ne za měsíc, ačkoli si to možná někteří myslí. V tomto směru si jedinec pořídí suplementy a jiné podpůrné prostředky, které mu mají pomoci, ale pro začátečníky jsou akorát ztráta peněz. Dalším faktorem cvičení je fakt, že se začne cvičit pouze jedna svalová partie – biceps. Je sice hezké, že holky na to letí, ale zároven se buduje nesymetrická postava.

Teorie je pro pisálky a intoše


Teorie je jedna věc a praxe věc druhá. Ono se vždy o všem hezky vykládá, ale ve skutečnosti je to jinak. Není na škodu si vzít kousek papíru a psát si jak jsem se zlepšil nebo si sestavit trénink a toho se poté držet.

Kdo neutáhne tolik co já, nemá tady co dělat a vopruzovat se střídáním


Ano, i toto je bohužel v dnešní době časté. Vezmu příklad z menší posilovny, kde je pouze jedna lavice a stojan na bench. V tu chvíli se sejdou dva cvičenci, akorát každý zvedá úplně jiné váhy. Právě tato situace dost znepokojí toho silnějšího a bude se ho snažit zbavit, protože ho nebaví pořád přehazovat kotouče a zřejmě mu to dá i najevo. Sice platí, kdo dřív přijde, ten dřív mele – u cvičení moc neplatí a je zvykem, že si navzájem poskytnete dopomoc.

Nejdůležitější je značkové oblečení


Bohužel tato skutečnost je například v naší posilovně dost častá. Spíše se to týká lidí co si přijdou jenom tak zacvičit maximálně 2x týdně a nepovažují za nutnost se převléknout do vhodného oblečení.

Zlaté řetězy dodávají pocit síly


Já také nosím řetízek, ale pocit síly mi vůbec nedodává. Tohle platí o lidech, co si myslí, že čím více řetězů, tím větší síla a přitom i kdejaká žena má větší sílu než oni sami.

Nepoužívej antiperspirant, to je pro měkoty


Opět uznávám pravidlo, že po cvičení se jdu osprchovat a použít deodorant. Zase uvedu příklad z naší posilovny, kam přijdou borci, kteří se ani nepřevléknou, mají značkové oblečení a potom jdou třeba do hospody. To nejsou lidi, ale slušně řečeno prasátka.

Já vím sám co a jak, to ostatní jsou akorát komerční řečičky


Přesně tohle vystihuje typ lidí, kteří si stojí za svým názorem, ať je sebe hloupější. Zkrátka si nenechají poradit o týpka, který cvičí pár měsíců, protože to je pod jejich úroven.

Trenéři jsou pro snoby, tahají z lidí peníze


Tady bych se nad tím pozastavil. Jsou dva typy trenérů. Jedni jenom tahají peníze a druzí se snaží pomoci. V dnešní době není zase tak těžké získat osvědčení a získají ho ti, kteří v životě cvičili leda u televize. Trenéry neodsuzuji, ba naopak pokud si opravdu nevíte rady, poraďte se s ním. V každém fitcentru bývá pracovník, který by měl být k dispozici pro čerpání informací. Pokud tam jenom sedí a mixuje nápoje, tak je lepší zajít do jiné posilovny.

Důležité je zvedat, technika je pro padavky


S tím to faktem se dá setkat dost často. Houpavé pohyby při bicepsovém zdvihu s velkou činkou jsou zralé akorát na poranění zad, ale přece je důležité to zvednout a ještě si u toho zařvat jak lev a neuvědomovat si následky.

Nos při tréninku pantofle, vypadáš jako borec


I tento případ je dost častý. Jenom blázen by šel třeba na leg-press pouze v pantoflích. Inu, nechtěl bych vidět následky při vysmeknutí. Proto noste pevnou obuv a neberte si příklady z jiných. Jde přece jenom o vaše zdraví.

Jedu na objem za každou cenu


Tento fakt nebudu nikomu vyvracet, každý má svůj rozum. Najde se dost lidí, kteří jedou pořád jedno a to samé. Nesnaží se vůbec trénink cyklovat nebo držet diety a poté se diví, proč jsou na tom pořád stejně.

Ručník v gymu nepoužívej, je pro slečinky


Ručník je důležitá součást při cvičení, a to nejenom pro utírání potu z čela nebo lavičky. Dost často se používá třeba u dřepů, kde si omotáte osu pro zmírnění tlaku na ramenou, trapézech a krku.

Rozcvičují se jen padavky


Rozcvičení je nesdílnou součástí tréninku. Skoro polovina lidí se většinou nerozcvičí, protože je to ztráta času a ubírá jim potřebný čas pro cvičení.

Protahují se jenom důchodci


I protažení po každé sérii přijde vhod, neboť snižuje zkrácení svalů.

 

Zdroj : Google

KONTAKT : dr.bodybuilding@gmail.com
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one