Svalová hmota - návod pro začátečníky jak přibrat (stručně a obecně) :

Jsou různé cesty,jak vybudovat svalovou hmotu.Většina z Vás se vydá cestou-cvičí hodně a strašně dlouho, hlavně bicepsy a hrudník.
Tato skupina poměrně rychle získá nějaké základní tvary a obrysy svalů,ale to je špatně sice se Jejich tělo zpevní a když budou dost cvičit tak budou sice pořád vážit 60kg,
a budou vypadat svalnatěji :o),ale nepokročí.
Druhá cesta je,uvědomit si,že větší tělo potřebuje více energie a více zdrojů pro stavbu svalů (a v tom vám kreatin nepomůže).
Základem je říct si kolik chcete vážit,pro začátek třeba 75kg (nemůžete si dávat velké kroky, pač by to šlo do tuků).
Na 75kg je zapotřebí dodat tělu každý den 170-200g proteinů a 400-450g sacharidů v 6-8 jídlech (z nichž maximálně 2 až 3 mohou být ve formě proteinových nápojů).

A takto by to mohlo vypadat :

7:00 snídaně (převážně sacharidy)
9:00 svačina
12:00 oběd
15:00 svačina
17:00 svačina
19:00 večeře
21:00 něco lehčího (druhá večeře)
22:00 protein (před spaním)

-musíte prostě jíst cca každé 2 až 3 hodiny.
-Jezte hlavně : maso, rýže, těstoviny, tmavé pečivo, sýry, jogurty....


A jak by měl vypadat trénink jestliže chcete přibrat ? :

Co se týká nabrání svalové hmoty je až na druhém místě,i kdybyste vůbec necvičili tak s tím jídelníčkem naberete,ale tuky :(.
Trénink však určuje jak kvalitní hmotu naberete,při dobrém tréninku to bude kvalitní svalová hmota,bez tréninku to bude tuk:(.
A protože je mi jasné,že chcete nabrat kvalitní svalovou hmotu tak se mrkneme na trénink :

Musíte se řídit následujícimi pravidly : síla a intenzivní krátký tréning.
Pro přibrání objemů jsou totiž nejdůležitější stehna,záda a hrudník jsou tím nejhlavnějším pro Váš růst,z rukou jen tricepsy.
Biceps můžete cvičit jen lehce nebo ho klidně i vynechat.Ideální je trénink 3krát nebo 4krát týdně a měl by trvat tak 50minut.
Doporučil bych vám třeba Korteho tréning který je zde na webu.


A co po tréninku ? :

Když odpočívate (spíte) tak Vaše svaly rostou pokad mají z čeho!.
Takže po tréninku to chce látky a energii pro vaše vyčerpané svaly.Třeba gainer.
Důležitý je spánek (v noci svaly rostou),jste-li unavení tak používejte ZMA. Svaly rostou i den po tréninku,takže druhý den po tréninku dodržujte kvalitní jídelníček ať mají svaly z čeho růst!!!!
Kdo se tímto vším bude řídit alespon 3 měsíce uvidí,že tajemství všech těch nařachanců není ve steroidech :o),ale v kvalitním tréninku a dobré životosprávě.(jídelníček atd..)
KONTAKT : dr.bodybuilding@gmail.com
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one