Jak na akné? Zinkem!



Pokud máte problémy s akné, určitě už jste vyzkoušeli různé krémy (co jich je na trhu druhů), čistící vody, pivovarské kvasnice, pupalkový olej a nevím co ještě. (Rady typu: "Musíš se pořádně mýt", jsou úplně o ničem.) Možná, že vám něco z toho pomohlo, možná, že ne. U mě by se dalo říct, že nepomáhalo prakticky nic. Akné se mi tvořilo především v oblasti zad snad od chvíle, kdy jsem poprvé sáhl na činku.

Důvod proč se někdy lidem, kteří posilují, tvoří ve větší míře akné je následující. Zinek je velmi důležitý při působení enzymů a hormonů, regulujících přeměnu látek a to především bílkovin. A při posilování dochází k této "situaci" mnohem častěji a v mnohem větší míře než v běžném živote (pokud berete steroidy, je to ještě umocněno). Z toho vyplývá, že pokud posilujete potřebujete víc zinku než běžná nesportující populace a pokud ho dost nemáte, musí se to někde projevit. Tím projevem snad nejčastěji bývá zhoršení kvality kůže.

Řešení tohoto stavu je vlastně jednoduché - doplnit zinek. Jestliže chcete využít především přírodních zdrojů zinku, pak do svého jídelníčku přidejte např. dýňová semínka, luštěniny, mák, mořské ryby atd. Pro většinu z vás bude pravděpodobně jednoduší využít nějakého suplementu s obsahem zinku. Já bych vám doporučil takový výrobek, který obsahuje alespoň 20 až 25 mg zinku v jedné tabletě. Doporučená denní dávka je 16 mg, ale v odborné literatuře se uvádí, že dospělí člověk potřebuje 20 až 25 mg a sportovec dokonce více než 25 mg zinku za den.

V případě větších problémů (právě například s akné) vyzkoušejte po dobu asi jednoho měsíce dávku okolo 50 mg denně. Poté alespoň na jeden týden v užívání přestaňte. Vybírejte jen organickou formu zinku (lépe se vstřebává), mělo by to být napsáno na obale.


Zdroj . Google

KONTAKT : dr.bodybuilding@gmail.com
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one