10 typů jak se zbavit tuků

   


1) pravidlo Ne příliš mnoho ne příliš rychle. Jestliže jste zarůstali tukem po mnoho let, nesnažte se ho zbavit za jidiný týden. Na shození tukových vrstev potřebujete řádově několik měsíců.

2) pravidlo Jezte v průběhu celého dne Je několik málo velkých jídel denně se do vašeho programu odbourání tuku prostě nehodí. Naopak více menších jídel, rozdělených rovnoměrně v průběhu dne, urychluje Váš metabolizmus a naomáhá k udržení stálého obsahu glukózy v krvi. Současně necítíte hlad, protože jste dostatečně zásobeni energií.

3) pravidlo Jsou tučnější než si myslíte Myslete na skryté tuky, které jsou například v trvanlivém pečivu, i když nese označení light. Některé potraviny, i když mají jen 5% tuku, mohou obsahovat až 30% kalorií z tuku. Proto si vždycky uvědomte, odkud tuky pocházejí a kolik energie sebou přinášejí.

4) pravidlo Cukry jen složité Všechny sacharidy nejsou stejné. Jednoduché cukry znamenají obrovský příliv energie najednou a působí zmatek v nervových centrech hladu a sytosti. Sacharidy by měly pocházet především z takových zdrojů, jako jsou těstoviny, rýže a brambory

5) pravidlo Vyplnit mezery Jezte kvalitní proteinové doplňky zejména ve dnech, kdy nemáte dostatek bílkovin z přirozené stravy. Také vitamínové a minerální suplementy Vám zajistí přísun těchto látek, i když občas v běžném jídelníčku chybí. A konečně aminokyseliny s rozvětveným řetězcem (BCAA) chrání vaše svaly před katabolickým odbouráváním během intenzivního tréninku.

6) pravidlo Vody není nikdy dost
Pijte, pijte, pijte! V celém průběhu dne přijímejte tekutiny. Trvale zavlažený organismus má snížené nároky na přísun jídla, podporuje távení a dobře reguluje tělesnou teplotu v průběhu cvičení.

7) pravidlo Jen pestře
Pestrá stravaje zárukou, že va vaší stravě toho bude chybět co nejméně. Měli byste se naučit využívat co nejvíce obměn vašeho jídelníčku tak, aby v něm dlouhodobě převažovaly nízkotučné, výživné a chutné potraviny. Pestré složení a flexibilita by měli být jeho hlavními atributy. Výživným tuňákem s barmbory se za 3 měsíce také přejíte.

8) pravidlo Plánujte si předem Váš jídelníček
Žádné kvalitní jídlo nemusí být vždy po ruce. Proto se vyplatí mít stále v chladničce určitou zásobu nízkotučných potravin, ovoce a zeleniny.

9) pravidlo Jak na sobě spoznáte tuk?
Víte že ztráta hmotnosti vždy nemusí znamenat ztrátu tuku? že můžete být dokonce tučnější, i když zhubnete? Váha ani tabulky tělesné hmotnosti, sestavené podle tělesné výšky nebo věku, nemusejí být vždy tím nejlepším pomocníkem. Svelčte se, postavte se před zrcadlo, vyskočte trochu do výšky a přitom se pozorujte. Když se na Vás něco třese, je to zřejmě tuk. Nejpřesnější jsou však testy, při nichž Vám změří tlošťku kořní řasy na různých místech těla a stanoví průměrný obsah tělesného ruku.

10) pravidlo Nezůstávejte nikdy sami
Snažte se o podporu svých blízkých a známých! I Vaše okolí vám může pomoci a usnadnit Vám cestu k postavě bez tuku. Musíte jim však naznačit, jak Vám mohou pomoci.
KONTAKT : dr.bodybuilding@gmail.com
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one