Banánová dieta



Banány
byly objeveny v roce 327 před Kristem. Objevil jejich Alexandr Veliký při dobíjení Indie.

Mýtu kolem banánů věří mnoho lidí a tímto článkem tento mýtus vyvrací. Při pojídání banánů se prý přibírá. Když si sníte banán tak se cítíte plný, ale není to tím, že obsahuje mnoho tuků a podobně.

Banán obsahuje:
tryptofan je vynikající antidepresivum,
magnézium (36mg/100g)
draslík (382mg/100g).
a jiné

Průměrný banán 0,4 g tuku, 16 g sacharidů a 110 kalorií. Jeden banán má o 80 krát méně tuků než hamburger!

Příznivé účinky banánů:
Banány pomáhají vyrovnávat překyselení organismu, cítíme se po nich fyzicky a psychicky fit. Banány jsou účinné na popraskané rty, ranní únavu a vypadávání vlasů. Podporují vydatný spánek, mají pozitivní vliv na naše emoce, zvyšují odolnost proti stresu a navíc podporují i naši sexualitu

Banány byste neměli jíst před a během tréninku. Snižují naši motivaci při cvičení.

Jídelníček pro banánovou dietu:

Snídaně: 2 šálky ovocného čaje nebo káva s mlékem, jeden krajíc celozrnného chleba se lžičkou másla a 50 g cottage, jeden banán

Svačina: 5 sušených banánových chipsů, nebo malý banán

Oběd: Ovocný salát z 20 kuliček hroznového vína, 1 papáji, 2 koleček ananasu a 1 oloupaného banánu nakrájeného nadrobno. Smícháme v misce a přidáme lžíci medu a lžíci slunečnicového oleje.

Svačina: 1 nízkotučný jogurt s vaší oblíbenou příchutí.

Večeře: 100 g grilovaných krůtích prsou s petrželkovými brambory. Jako dezert banán s 125 ml vanilkového jogurtu.



Zdroj: Internet
KONTAKT : dr.bodybuilding@gmail.com
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one